Close by getting robbed - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jasper Assem - WaarBenJij.nu Close by getting robbed - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jasper Assem - WaarBenJij.nu

Close by getting robbed

Door: jappieaustralie

Blijf op de hoogte en volg Jasper

16 April 2012 | Australië, Sydney

00:30. Iedereen gaat slapen na een leuke laatste avond in het G'Day hostel. Als we in de kamer zijn zitten onze twee nieuwe kamergenoten nog met hun mobieltjes te sms'en. Wij gaan slapen.
Ik word wakker van veel geluid. Het gordijn waait heel ver open. Het waait blijkbaar heel hard en de deur staat misschien op een kiertje. Plots zegt Adriaan: wie doet dat? Dan opeens hoor ik heel veel lawaai. Het gordijn gaat heel ver open en de deur knalt open. Taco rent naar buiten en roept keihard: Fuck you gek! Hij was te laat. De persoon springt meteen over het hekje heen en rent als een gekko weg. Iemand doet het licht aan en opeens wordt het allemaal duidelijk. Iemand probeerde onze tassen te stelen door in te breken. Mijn hart klopt heel snel en ik ben meteen klaar wakker. Iedereen controleert zijn spullen. Als ik mijn tas niet zie word schrik ik heel erg hard. Gelukkig staat hij er nog. Alles zit er nog in. View. Intussen is iedereen wakker en vol adrenaline. We leggen alle tassen bij de kamerdeur, helemaal aan de andere kant van de kamer. De deuren strak dicht en op slot. De lichten gaan weer uit maar ik kan niet in slaap vallen. Om de 10 minuten schrik ik wakker omdat ik denk dat er iemand buiten loopt. We zijn allemaal erg geschrokken. Maar er loopt een engeltje op onze schouder die Taco heeft wakker gemaakt. Anders? Dan zaten we met een nog groter probleem. Taco: 'omdat jouw mobiel naar beneden viel werd ik half wakker. Toen pas had ik door dat mijn tas langzaam werd weggetrokken.'

Bedankt mobiel? Bedankt iets anders? Hehe, wat het ook was. Het is goed afgelopen. no worries right? Probeer dat maar eens te zeggen op zo'n moment.

De auto is inmiddels naar de garage. Over 2 uur zitten we op de highway. Next stop--> BYRON BAY :-)

xx

  • 16 April 2012 - 05:55

    Ila,:

    Godsamme Jasper, wat zijn jullie goed weggekomen.
    Ik weet wie dat engeltje was...!
    Nou, kleren afkloppen en mouwen omhoog.
    Op naar Byron Bay

    Dikke kus
    Je mammie

  • 16 April 2012 - 08:29

    Okke:

    Jeetje wat heftig! Ik ben blij dat alles goed is afgelopen.. Man dat is even schrikkken. Nou, jullie zijn nu lekker weer verder dus niks aan de hand! Veel plezier schat xx

  • 16 April 2012 - 16:18

    Anke :

    He Jappie, man wat een toestand!! Gelukkig is het met een sisser afgelopen.
    Jullie reactie vermogen was gelukkig 'up to date'.
    succes, kus Anke

  • 20 April 2012 - 07:54

    Piet:

    Altijd gezellig he Sydney;) Je zal nu vast al (bijna) in Byron Bay zijn.. Zo niet, ga dan naar Newcastle, kan je super surfen!! Veel plezier nog man! X

  • 23 April 2012 - 07:19

    Arjan En Sabina:

    Spannend, liep gelukkig goed af.
    Heb je je tanden al gepoetst?
    Veel plezier nog

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Om op de hoogte te blijven van het mofo avontuur houd ik een blog bij zodat mensen mijn leuke verhaaltjes en ervaringen kunnen lezen. En waag het eens om er niet op te reageren!! Grrr xx

Actief sinds 04 April 2012
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 27854

Voorgaande reizen:

03 April 2012 - 16 November 2012

Ozzie backpackings

Landen bezocht: