Meer meer meer! - Reisverslag uit Dimbulah, Australië van Jasper Assem - WaarBenJij.nu Meer meer meer! - Reisverslag uit Dimbulah, Australië van Jasper Assem - WaarBenJij.nu

Meer meer meer!

Blijf op de hoogte en volg Jasper

06 September 2012 | Australië, Dimbulah

Ellow everybody. How u going?

I will start from the beginning.

Toen (back in Cairns) ben ik met mijn resigenootjes en de auto richting Mareeba gegaan. Na een week hadden we vrijwilligerswerk gevonden. Ons plan was om er een tijdje te blijven en te zoeken naar betaald werk. Aangezien het vrijwilligerswerk bijtelt voor je 88 dagen voor je second year Visa vond ik het voorlopig wel oke. Elke dag telt dus waarom niet. Het baantje was makkelijk, en leuk. Ik werkte voor een vrouw die opkom

• 06 September 2012 - 18:17

Rob:

Yep. Hij is halverwege je inleiding afgebroken. Ben benieuwd wat je allemaal meemaakt. Heb je gemist op mijn verjaardag, man!

Tags: Dimbulah

Jasper

Om op de hoogte te blijven van het mofo avontuur houd ik een blog bij zodat mensen mijn leuke verhaaltjes en ervaringen kunnen lezen. En waag het eens om er niet op te reageren!! Grrr xx

Actief sinds 04 April 2012